Retur av varer
RETUR
Om du ønsker å returnere varene til oss kan dette gjøres i alle våre OBJECT og VERO MODA butikker/avdelinger eller per post (du står selv for porto). Du finner en oversikt over våre butikker her.
Selected Woman, OBJECT, VILA, Only og JDY kan kun returneres i våre OBJECT butikker. VERO MODA og Noisy May kan kun returneres i VERO MODA butikker.
Dersom du skal sende oss varene er det viktig at du også legger med ordrebekreftelsen og kvittering, samt markere utsiden av pakken med avsender (husk å sette kryss over).
Returen sendes til:
VERO MODA & OBJECT Amfi Roseby
Lingedalsvegen 6, 6415 Molde
Ta kontakt dersom du ønsker hjelp til å finne nærmeste butikk/avdeling.
OBS! dersom du har handlet via KLARNA må returen sendes tilbake til oss. Denne bestillingen kan ikke returneres i en annen VEROMODA/OBJECT-butikk enn VERO MODA / OBJECT ROSEBY.
ANGRERETT
I henhold til angrerettloven må varen være returnert til oss innen 30 dager fra varen ble mottatt. Varen må være i samme stand som ved mottakelse, ubrukt og med lappene på. Du står selv ansvarlig for å betale porto og det er ditt ansvar at vi mottar pakken. Vi anbefaler derfor at du sender pakken med sporing.
Ved retur vil pengene bli refundert innen 14 dager etter mottatt retur.
Ønsker du heller å bytte samme vare i ny størrelse/annen farge eller til en helt annen vare, står du kun for returkostnaden, vi sender deg den nye varen kostnadsfritt 🤍
I disse tilfellene ber vi deg ta kontakt på:
Tlf: 90 71 21 26
Mail: bsnor303098@bestseller.com
Instagram: @veromoda_object_molde
Så vil vi sjekke ut varens tilgjengelighet.
REKLAMASJON
Etter forbrukerkjøpsloven må vi få beskjed om mangelen innen rimelig tid etter at dette har blitt oppdaget. Ved reklamasjoner ønsker vi at du tar kontakt per mail med beskrivelse, bilde og ordrebekreftelse/kvittering.
Har du flere spørsmål om retur og reklamasjon, ikke nøl med å ta kontakt!